;/




det svider , smärtan inom mej kan bara inte komma ut , vet inte vart jag ska ta vägen , det bara spänner oh spänner hela tiden i magen , det känns som det är någonting där , jag får en stor oro , jag vet inte vart jag är , jag känner hur min luft börjar ta slut , jag kan inte andas , allting runt omkring mej har stannat , jag hör inga röster längre , ingen som säger ; sophia vart är du , utan jag bara känner hur mina ögon slocknar och allting är plötsligt svart , jag får en tanke i mej ; vart är jag , jag börjar bli rädd , men jag har fortfarande känseln kvar i kroppen , jag känner hur min kropp värms upp , det började rinna någonting längs min rygg , något blött , jag blev rädd , allting började snurra , jag blev helt yr , jag tänkte ; vart är jag påväg ......


Kommentarer
Postat av: bella

gumman du vet att jag alltid finna om det är något.

om du behöver snacka, eller bara ha en axel att

gråta på. jag kommer alltid finnas där för dig.

jag hoppas du vet det,

älskar dig! <3

2010-02-25 @ 22:35:53
URL: http://mylifeinsettings.blogg.se/
Postat av: alice

sophia älskling! prata med mej!

det kan du alltid göra. jag finns alltid här för dej oavsett vad! ring, smsa kom till mig när som helst strunta i vad klockan är! kom ring eller smsa bara! jag finns alltid här för dej. du har ALLTID min axel att gråta på!

Jag älskar dej hjärtat! §§

2010-02-26 @ 01:34:51
URL: http://alicenorem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0