en gång brustet hjärta , alltid brustet hjärta !

du va den första personen jag verkligen gillade , jag visade det inte för dej , oh det va så jävla dumt , du va den allrafinaste personen i mina ögon , oh den första jag verkligen hade någonting för , du kommer alltid finnas kvar i mina tankar så länge jag lever , oh du kommer alltid vara den personen som får min dag att bli bäst , men jag kommer sakna dej , kommer sakna allting som va , men jag har bestämt mej för att gå vidare , jag kan inte alltid hålla fast vid dej, men jag vill bara att du ska veta , du är den allrafinaste personen , oh det hoppas jag att du har upplevt !

en gång brustet hjärta , alltid brustet hjärta ... ! :'(

Kommentarer
Postat av: alice

gumman du är värld bättre!

du är guld värd han är inget värd...

men förstår att det är svårt att glömma.

men finns om du vill prata bebiis!§

2010-02-09 @ 23:31:03
URL: http://alicenoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0