discot / övernattning !

tja !
vaknade av att klockan ringde , gick upp oh fixade mej lite sen drog till skolan , orkar inte skriva om skoldagen men den va väl okej , men när jag kom hem så gick jag hem till pappa först oh hämtade saker , sen gick till mamma , tog en dusch direkt när jag kom till mamma oh sen gjorde jag mej iordning , när jag va klar så mötte jag frida utanför fritidsgården , och sen gick vi in , vi lämnade sakerna oh sen satte vi oss ner och lyssnade på dallas oh matthias . dom pratade lite om hur dagen skulle se ut oh så , men sen klockan 7 så började discot , det va inte så många som kom i början , men senare kom det flera , det va ungefär 120 stycken där eller nåt , men aja det va iallfal kul , senare halv 12 så gick alla hem , oh då satte vi igång med att städa , när vi alla hade städat klart så pratade vi lite och sen åt tacos , och jag kanske ska berätta alla som jobbade på discot oh stannade på övernattningen och det va : jag , frida , hamdi , ludde , robin , oliver , anna , mirza , loyi , eve , bellen , virre , dino , fanny , ellinor , aman och hasan . Men när vi hade ätit klart så typ fick man görqa vad man ville så alla typ sprang ju runt som galna höns hahahah xd men senare började alla bli trötta iallafal , ahah jag va skit trött vid ungefär 4 halv 5 , och då fick jag nåt jävla särdamp så jag bröjade as garva , haha jag kunde itne sluta garva , hahahahah aa jag garvar fan fortfarande , haahahahahahahha , men sen så somnade typ robin , frida , bellen , anna , eve , dino , fanny oh oliver , men vi andra va uppe , eller hamdi somnade ett tag iallfal , jag fick skit ont i magen efter ett tag så jag typ la mej på golvet och nästan somnade , haha , men sen så gick jag hem vid 7 , kom hem ingefär kvar över , och så la jag mej i sängen oh somnade direkt , men tack alla för en sjukt underbar dag , det hära måste göras om jag hade sjuk jävla kul !! älskar er pajaser ! :D haha
hare bra !

PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0