afraid !

hej !
vaknade vid klockan 7 , gick upp , va skit seg idag att vakna , men jag kom iallfal up , gjorde mej iordnign ,orkade inte äta frukost så jag sket i det , men iallfal sen när jag hade fixat mej så gick ajg till skolan , dä mycket snööö ute ;o kunde u fan inte ens gå haha , men jag kom fram efter ett tag , orkar inte berätta om allalektioner haha xd men aja , vi fick ju iallfal sluta tidigare för att dom flesta lärarna va tvungna att skjussa som barnen som bodde längre bort från stan hem , för att busstrafiken inte kunde åka , så vi slutade vid typ 1 eller nåt , men jag gick hem oh gjorde mat med sara oh jouni :) oh nu sitter jag vid datan , ska ner oh träna senare med mamma , oh sen sola tror jag väl :) men hare bra !
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0