afraid !

hej !
vaknade upp med frida bredvid mej , har inte sovit så himla mycket i natt för att frida tog upp hela jävla sängen-.- , men när vi vaknade så gick vi upp oh gjorde frukost och sen satte oss vid datan , oh senare så började vi göra oss iordning lite , och sen åt jag lite , fick potatisgratäng oh kött , skit gott ! :) sen så gick vi hem till frida , hon skulle äta och sen gick vi till gårn , fanns ingenting att göra där idag men jag snackade lite med hamdi , och sen vid halv 12 så gick jag hem , och när jag kom hem så tog jag lite mat oh sen satte jag mej och kollade på film med sara , hehe vi såg alice i hunderlandet hahah ! :D bästa ! men nu iallfal så sitter jag vid datan , snacka med massa på msn , ska väl sova närsom , är skit trött ... :/ är trött på allting just nu har lust att bara åka nån annanstans , hatar allting just nu , allt är så jävla jobbigt ucch :( och den hatar jag när folk blir arga på mej för att jag gör saker , och sen gör den likadant efter åt , asså varför ens bli arg på mej och börja tjafsa för , asså det får mej bara att bli mera ledsen än vad jag redan är ... men aja vissa fattar ju liksom inte vad känslor är, men aja sånt är livet tydligen , men orkar inte skriva mera , !
hare bra !

puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0