7 Februari !

hej bloggen !
vaknade vid halv 11 av att frida ringde , hon va sjukt ledsen över en sak som har hänt , asså fyfan så jävla fitt han är serriöst , ae skit i honom gumman, det finns andra som är mycket bättre !
men iallfal, efter jag hade pratat med frida så gick jag upp oh satte mej vid datan , gjorde lite frukost också , oh sen tog jag en varm dusch , asss sköönt vare :) men nu så sitter jag vid datan , mamma är och köper pizza så ska väl äta dä n'r hon komme hem :D hyyh gottgott ! men får se vad som händer senare , orkar inte göra så mycket idag , är trött oh helt slut efter igår hahah xd men ni får smsa om ni vill hitta på nåt oh om jag orkar , men hare bra !

puss ! <3
fridahjelm , jag älskar dej bästavän !


Kommentarer
Postat av: jag älskar dej !

utan dej skulle jag inte kunna leva ! jag älskar dej sjukt mkt ! lämna mej aldrig ! :*<333333333333333

2010-02-07 @ 18:17:18
URL: http://fridaahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0