10 februari !

heej !
vaknade vid 7 , gick upp pj tog någonting att äta , sen började jag göra mej iordning , sen gick jag till skolan vid 8 , kom lite försent men skit samma xd vi hade engelska i början , så vi tränade på våran musical , hoppas att den kommer bli bra när vi ska filma in ;o för det känns som att det fattas dö mycket ;o men det blir nog bra , allt löser sej ! men senare på dagen så slutade vi , slutade efter lunch idag så jag stanade lite kvar i skolan med hamdi och alice , sen så gick alice med mej en bit hem oh sen tog hon bussen , oh när jag kom hem så städade jag mitt rum , så nu äre det iallfal fint hyhy :D känner mej stolf fan ;o ahahah !sen när jag va klar med rummet så hade mamma gjort mat , köttfärslimpa oh potatis , skiit gott vare , :D sen så satte jag mej vid datan , ska träffa frida senare vid 6 , får väl se vad vi hittar på , men hare bra !

PUSS §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0