mellandags rean !

jobbigt... jobbigt... jobbigt... jobbigare.... hatar att gå på stan när det är så jävla mycket folk ....

vaknade idag hos angelica halv 9 -.- gick upp och åt lite frukost iallafal jag hahah :) vi fixade oss lite, och sedan drog oss mot stan. Träffade hamdi och alice på stan, gick runt i alla butiker, och jag kan ju säga att monkey och bikbook va FULLPROPPADE med folk , man kunde knappt gå där inne men aa xd vi gick och åt på mc senare, gott vare ! gick ett tag till , sen orkade vi inte mera, vi tog bussen hem, och nu sitter jag vid datan , har precis visat mamma mina saker jag köpt, ska lägga ut bild på alla saker jag köpte så ni också kan få se det, kanske skriver om senare ikväll, men tror iallfal att det blir gårn, har inget annat för mej iallafal, men aja får se, puss ;*



spets linne, vanligt linne och en tshirt från monkey, och ett par skor från skopunkten :) !



skorna :)



stans största luffare !


/ sophia dehlin

Kommentarer
Postat av: isabella

FETASTE SKORNA ÄLSKAR DOM !!!! köpte också såna OMG DÖÖÖR FÖR DOM PÅ GUD HIHI :D

2010-12-26 @ 15:13:27
URL: http://bbellakarlsson.blogg.se/
Postat av: sophia

HAHAH aa bästa skorna, såg din blogg att du köpt dom också hihihi :D pusssss

2010-12-26 @ 23:33:18
Postat av: hamdidenarga !

ojj , ahaa sophia räckte det it med att jag skämde redan utt mig av att sitta här & nu ska ju du publicera bilden :o taaaaaaaaack sophia :( <<3333333

2010-12-29 @ 13:50:46
Postat av: sophia

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH fyfan va fult det va xd hahaah skämde ut er det gjorde ni , jag hade iallafall lite vätt att stå upp HAHA :d:d:

2010-12-29 @ 16:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0