love ! <3

aldrig har jag mött en människa som dej ..
aldrig har jag kännt såhära för någon ..
från den dagen jag träffade dej har allting fallit på plats, du har fått mej att tro på kärlek !
i vissa stunder har jag bara lust att pussa dej blöt och ta din hand och aldrig släppa den ! för jag vet vem jag vill vara med ! och det är en person som har fångat mitt hjärta till max, och någon som jag verkligen älskar !
Jag trodde att jag hade funnit lycka innan jag träffade dej, men nu har jag insett vad lycka är ! och det är när jag är i din närhet, då jag får höra dina andetag och känner dina hjärtslag mot min handflata..
Det finns många tjejer i världen som väntar på att få känna den känslan jag får känna just nu .. många tjejer som väntar på att den dära prinsen ska komma och hitta dom högst uppe i ett torn.. men en sak vet jag, det är att jag redan funit min prins.. och det är han jag står och håller i handen just idag och bara känner hur lyckan i min kropp blir större och större! jag älskar dej HamoSabic !


Kommentarer
Postat av: mydear.... frt

älskar dig mer min prinsessa <3<3<3

2010-12-31 @ 01:01:12
Postat av: clara

oooooooomg va söööötaaa !!!

all lycka till er hjärtat, ni passar bäst & är menade för varandra, även om man bråkar & har dåliga dagar.

puss på er sötnosar!

2010-12-31 @ 15:36:31
URL: http://www.claraaaseilitz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0