jag lever i ett paradis ! <3

fråga inte varför min rubrik heter jag lever i ett paradis haha :) men just nu känns allting helt okej , det är bara en pusselbit som fattas i mitt liv , sen äre inget alls fel ! men ska inte berätta om mina problem just nu , ska berätta om dagen istället :)

vaknade vid tio i 8, gick till skolan, började med svenskengelska -.- hahah tråkigt men helt okej :) sedan hade vi lite rast, sen började vi so :) hade det tills lunchen , maten i skolan va väl helt okej, korvstråganoff och ris med kalla ärtor :) när lunchrasten va slut så hade vi so igen , va lite seg på den lektionen men det gick bättre senare! efter SOn så slutade vi , stannade lite med hamdi och alice i skolan sen drog jag mej hemmåt, när jag kom hem gjorde jag lite mat till mej själv sen bakade choklabollar :) pappa fyller ju år idag så tänkte överaska honom lite :) sedan duschade jag och sen kom pappa och sara hem, just nu sitter jag vid datan och tänkte lite på allting .. saknar hamo.. :( han är sjuk så hoppas att han snart blir frisk ! <3 men skriver kanske om dagen senare ikväll , väntar just nu på farmor och farfar att dom ska komma så ska vi äta tårta :) men hare bra ! puss

grattis pappa !

saknar dej min älskling !


/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0