iam so in love !

har inte skrivit på några dagar på bloggen nu , har inte orkat eller så hare varit andra orsaker som hindrat mej !
ska berätta lite om i fredags igår och idag :)

fredag :
vaknade upp vid halv 8, gick till skolan och sådära , slutade vid 4 , stannade kvart lite i skolan för att jobba lite extra hahah jag vet att jag är nörd haha :) men när jag kom hem så packade jag lite och senare gick jag till pappa, fixade mej lite sen drog mej till alice och fixade mej lite där också :) lockade håret och sådära , när vi va klara så drog vi oss emot gårn , det va disco där , det va väl inte sådära skit kul direkt men det va okej , efter discot drog jag alice och hamo till stan , skulle äta lite på mc, träffade stojan och eddie där också :) vid halv 2, följde hamo och stojan mej och alice till södertull och sa hejdå, sen gick vi hem till alice :) när vi kom hem till henne åt vi lite sen somnad vi :) älska hamo ! <3

lördag :
vaknade upp med alice, hon hade lite damp sådära på morgonen , hahaha faligt att väcka alice dock :) men när hon vaknade var klockan 3, vi gick upp och åt lite , sen drog oss ner emot stan , för att alice skulle köpa någonting :) senare tog jag bussen hem , duschade och sådära när jag kom hem , sen kom mamma och hämtade mej och skjutsade mej till alice :) när jag kom till alice va hamdi och angelica där också, så vi började fixa oss lite , skulle egentligen ha chillkväll hos alice men det blev inget av , för henne pappa skulle komma hem , men vi drog oss iallafall emot gårn ett tag , tog senare bussen vid halv 12 till stan , och satt på mc ett tag och snackade , sa hejdå till angelica som åker bort en vecka i egypten :) hoppas hon får det kul ! senare på kvällen tog jag hamdi och alice spårvagnen till alice , när vi kom till henne satt vi i henne köck ett bra tag och snackade lite , sen la vi oss och sov, sjuk skönt vare att sova !

söndag : vaknade upp hos alice igen , hade ställt klockan på halv 11 för att jag skulle upp och fixa mej , lockade håret direkt när jag vaknade , och sendan sminkade mej , satt och pratade med alice oh hamdi ett litet tag också sen kom mamma och hämtade mej och vi åkte till renströmen på julbord, hahah jadu det va ju inte lite mat iallafal ;o haha jag åt som jag venne vad, känner mej som en köttbulle som rullar fram när jag går hahahah ! men när vi hade varit där så åkte vi hem , när jag kom hem satte jag på tvn och kollade lite , och nu sitter jag vid datan och inte gör piss, ska snart till gårn tror jag och träffa alla glada människor, behöver skratta lite idag känner jag , har inte gjort det på ett tag nu :) men hare bra ! pusshej ;*

hamo sabic, du är det bästa som hänt mej ! jag älskar dej över hela mitt hjärta !


/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0