I choose you !

det finns så mycket jag ångrar, så mycket jag saknar och så mycket jag skulle vilja förbättra !

vaknade vid kvart i 1 av att grannen under spelade hög musik, jävligt irriterande men aja ..
gick upp och tog någontign att äta, åt macka med julskinka på :) skiit gott ! sen satte jag på datan och satt där ett tag. Tog mej en dusch senare, och hjälpte mamma att städa, städade mitt rum, badkaret och handfatet :) på en poäng till mej där ! men just nu sitter jag vid datan, har precis tagit på mej kläderna och ska väl snart till pappa för att hämta mina grejor jag har där :) ska egentligen träffa älskling idag, får se om det blir att träffa han senare :) hoppas han kan ! men hare bra ! puss ;*




dagens låt :) hahahah !!


/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0