gimmie gimmie gimmie ...... :)

nanananananananan :)
hittade nyss en mugg jag hade i skåpet i köket, en jätte fin text stod det i den :) hade aldrig tänkt på att det stod någonting där förut :) hihi och nu får dock inte veta vad det står nananananananna :D hihi

men iallafall vaknade vid halv 2 eller någonting av att mamma kom och och frågade om jag skulle ha mat, så jag gick upp och åt mat, det blev tacos, det va skit gott :) efter jag ätit, satte jag på datan lite och spelade massa olika spel, men speciellt ICE TOVER !!! bästa spelet :) men iallafall, just nu sitter jag vid datan och inte gör det skit, har precis diskat lite och städat mitt rum så det är fint nu :) så ett poäng till mej där ! skulle egentligen träffa hamo idag också, men han har så ont i halsen så han orkar nog inte :( isånnafall senare, hoppas han mår bättre snart iallafall ! aja orkar inte skriver så mycket mera, blir kanske att dra till gårn med alice senare :) eller nåt, får se haha, men aja ,hare bra, puss ;*





/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0