en dag kvar till julafton ! :)

hej alla glada :) tänkte bara säga att det är julafton i morron :) längtar skit mycket ! undrar vad jag kommer få hihi !

men ska berätta om dagen lite, vaknade vid 2, gick upp och fixade mej lite sen drog mej mot stan och träffade emma och clara :) gick med dom ett tag sen kom älskling och hakija . gick och kollade efter present men hittade typ iingenting, senare kom sara till stan mötte henne, och sen gick oh kollade på vad hon ville ha i julklapp :) köpte lite saker till henne och hon köpte till mej , senare drog clara och emma för att kolla på bio, så jag hakija, hamo och haris gick oh fikade i kupolen :) vi satt och pratade ett tag sen följde hamo mej till södertull, sa hejdå till han och sen tog bussen hem :) när jag kom hem hade pappa gjorde mini julbord hemma :) så han jag och sara åt lite, sen satte oss vid tvn och körde binggolotto :) jag vann tyäver ingenting men det gör inget :) fick julklappar också, fick 2000 av pappa och ett bio kort, sen en tröja och ett naglack av sara :) så blev skiit nöjd kan jag ju säga :) och just nu sitter jag vid datan och inte gör ett skit, har skiit tråkigt och är en aning irriterad , men det skiter vi i :) kanske skriver i morron i bloggen om hur julafton varit, annars så skriver jag kankse på lördag, men hare bra ! puss ;*

hamo sabic , du är det finaste jag har ! <3

/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0