du vände ryggen emot mej ..

du vände ryggen emot mej .. trodde du va bättre än så.. men hade visst fel ! en gång falska alltid falsk .. men har inte märkt föns nu att du är falsk .. från en underbar vän till någon som jag inte ens vill se länge .. det känns helt jävla sjukt att ens tänka den tanken men tyvär är det så .. vet inte vad jag ska ta mej till just nu .. du är ingenting i mina ögon längre .. du har sjunkigt så himla lågt .. ae uch , den masken du bär på just nu är inte dej själv .. så ta och tänk till i ditt huvud och tänk efter alla minnen som varit och alla underbar dagar vi gått igenom .. och få dej att känna att du inte är dej själv för så du håller på just nu .. trodde du va min vän ..


hej solstrålar !
vaknade med huvudvärk .. men det gick över lika fort som jag kände det ! :)
vaknade ungeför vid halv 1, gick upp pch åt lite frukost och sedan satte på en film med mamma, senare vid ungefär halv 4 gjorde jag mat, jag gjorde ris med kycklinggryta :) skit gott var det ! samtidigt som du åt kollade vi på film, kollade på Klara, en bra film :) när jag åt klart satte jag mej vid datan och fixade hamdis blogg lite :) och just nu sitter jag bara här och inte gör ett skit , ska väl snart börja fixa mej en liten anning och sedan dra mej mot gårn, kanske skriver om i kväll, puss !




/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0