du borde förstå dina egna misstag.. och sluta klanta dej .

jobbig natt :( har inte sovit ett skit i natt, hostat och shit, så jag sov lite extra idag , satte klockan på 9, och gick upp och tog det lungt, sen drog mej mot skolan , gjorde typ ingenting i skolan idag , sjöng och sådära bara , så när skolan va slut gick jag med inez och becca hemmåt.
När jag kom hem städade jag mitt rum lite , sen började fixa mej :) är precis klart, väntar bara på inez och becca att dom ska smsa att dom är klara så vi kan dra oss ner till stan :) ska handla julklapp till vårat julklappsbyte vi ska ha i morron :) så får se vad det blir att köpa för roligt :) men kanske skriver senare , hare bra ! puss ;*




/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0