du är det finaste jag har !

jag vet inte riktigt vart jag ska börja .. 
varje dag så bär jag på den där hemligheten, jag låtsas som ingenting, även om du ser , men det brukar ju vara så att det bästa gömstället är mitt framför ögonen, och ord, det finns bara ord som får dig att fånga mitt hjärta, men också saker, saker som får mej att känna mej alldeles varm inombords.. men jag låter lyckoljulet fortsätta snurra för jag kan inte sluta tänka på dej, och jag lever i en fantasivärld och min flykt från mörkret, och jag är alldeles hög på dej ! du är smart och aldeles speciellt, du är vacker som en ängel utan sina vingar ! jag vill vara den dära tjejen som får dej att älska mej för du ger mitt liv en mening , och du är solskenet i mitt liv ! du lyser upp min dag varje gång jag ser dej !
mina känslor just nu är helt sjuka .. dom bara växer och växer .. blir större och större, jag kan inte fatta att jag kan älska en person så mycket som jag älskar dej ! jag har aldrig i hela mitt liv kännt såhär för någon förut . Du är den underbaraste jag träffat och det finaste jag har ! varje gång du går ifrån mej vill jag ha dej här igen, vill känna din närhet så mycket som möjligt för det är så jag mår som bäst! att bara få höra dej andas ger mej rysningar i kroppen, och dina ord du sagt till mej har fått mitt hjärta att bli starkare och starkare , och dom orden jag sagt till dej har jag verkligen menat och jag älskar dej för den du är ! du är en speciell person i mitt liv som har förändrat mitt liv till ett utan det bästa !
att skriva en text om just dej kanske inte är det bästa man kan göra för att visa sina känslor, men jag hoppas att du vet hur mycket jag älskar dej !

Hamo Sabic <3<3

/ sophia dehlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0