baka med mami ! :)

hoppades på en bra dag i skolan idag , det var väl helt okej .. !

ska berätta lite om dagen , den är inte slut än men aa ..
vaknade vid 20 över 7 , gick upp och duschade sen drog jag mej för att möta hamdi vid 8, n'r jag mötte henne drog vi till skolan , kom ungefär då vi började , så det va bra. Hade No i början av dagen i ungefär 3 timmar -.- sjukt jobbigt men jag klarade av det iallafal , efter skolan gick jag hem, när jag kom hem sa mamma att vi skulle baka , så vi satte igång med det på en gång :) det blev att göra rocky road och nån annan safranskaka :) rocky roaden blev sjuuuukt god ! har inte smackat den andra ännu , men gör väl det innan jag drar mej ut :) men just nu sitter jag vid datan , gör inte ett jävla skit , snackar med hamdi lite på msn så får se om jag ska dra med henne till gården senare, får se ! dom flesta är och kolla när några dansar , tänkte också dra dit men orkar inte nu , för kallt för att gå dit även om det är inne hahaha :) men kanske skriver ikväll , annars skriver jag i morron , hare bra ! puss ;*



safrans kakan :) !



rocky roaden med nötter, chocklad, marsmallows och dumlecola :) (Y)





/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0