2 månader med älskling <3

Jag mår bra :) hihi

Vaknade med angelica bredvid mej , vaknade vid ungefär halv 1, gick upp och fixade lite sen drog oss mot stan och träffade min mamma, mormor, moster, syster hennes kompis, min kusin och han tjej :) satt och fikade lite sen drog jag och anni till södertull och väntade på hamo :) när han kom till söder tog vi bussen , angelica drog hem till sig och vi drog till mej :) vi myste och sådära , plattade hans hår hihi as fint :D
plus att jag fick en present av han också, en channel parfym, som luktade skiiiit gott ! efter vi hade varit hos mej ett bra tag, drog vi oss mot stan , träffade haris, catrin och sara ett tag:) sen drog vi oss mot mc, va på mc i några minuter sen skulle hamo hem och byta byxor såjag följde med honom hem :) va hos han ett tag sen gick till stan igen :) träffade alice och några på mc, så vi satt på mc ett tag och senare tog jag bussen till angelica, där hon och hamdi va , satt och pratade med dom lite , sen följde dom mej en bit hem. när jag kom hem satte jag mej vid datan och åt lite, och nu pratar jag med älsklingen i telefonen hihi puss på han :* skriver kanske i morron om jag orkar, men hare bra ! puss !

hamo sabic, jag älskar dej över hela mitt hjärta, du är det bästa som hänt mej , utan dej skulle jag inte vara den jag är idag, du är så sjukt himla underbar och jag hoppas att det fortsätter att vara så bra som det är just nu , för det är bara med dej jag vill vara !


/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0