why me ? :/

hejhej , har inte skrivit på någon dag för jag ha inte orkat göra dä , men tänkte iallfal skriva lite om idag !

vaknade vid halv nio , kunde inte sova , har haft värdens dåligaste sömn i natt , har inte sovit någonting nästan , har tänkt på allting hela tiden och det har fått mej att må skit dåligt , men jag gick iallafal upp , gjorde lite frukost och satte mej i soffan , höll nästan på att somna om , men det gick inte :( men senare vid halv 11 så fick jag sms av mamma , så jag började packa saker och sådära och sen fixa mej lite , sen så kom hon oh hämtde mej och så åkte vi ner till centrum för att handla lite godis och sådära , sedan åkte vi up till min morbror på landet , skule underbart vare att bara få komma bort från norrköping , bort från allting ! för just nu är allting bara skiit för mej , ingenting går bra , och allting är sämst :/ när vi kom fram så satte vi oss ner och pratade lite , sen åkte vi till affären och handlade lite , och sen när vi kom hem så gjorde vi lite mat , sjutk god mat , och jag blev skiiiiit mätt :) och nu sitter jag vid tvn och inte gö någonting , har precis ätit lite glass och massor av gott :) har pratat mycket med mamma oh sådära också så det känns bra , ska sova här till torsdag,  så jag får se om jag skriver i morgon , vet inte , men hoppas ni alla i norrköping har det bra , för jag har det bäst här ute , och det känns så jävla bra att bara komma bort från allting , för just nu så htar jag mitt liv , allting blir bara fel när jag gör någonting , eller bara jag öppnar min käft så blir allting bara fel , det är nog ingen som saknar mej , så det är väl bra antar jag , men hare bra , finns på mobilen !


/ sophiadehlin

Kommentarer
Postat av: friidahultberg

sophia, du vet att jja saknar dig !

ja har saknat dig i över ett år och vi säger till varandra att vi ska ses varje dag, men det blir aldrig så :( hoppas att det blir ändring på det...

men ja saknar dig alltid och kommer alltid att finna för dig sophia , du är bland dem bästa som ja känner och ja hoppas att du vet det. om inte så vetu det nu ! ja kommer aldrig att lämna dig sophia !

ja kommer alltid finnas. ja kommer hålla din and till graven !

ja älskar dig med hela mitt hjärta!

puss&kram friidahultberg ;)<3

2010-08-05 @ 09:53:42
URL: http://friidahultaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0