skola i morron -.-

ohh jag vill inte :( skola i morron och jag känner verkligen inte för att gå kan jag ju säga -.- sommarlovet har gått så himla fort och det känns sämst :( önskar bara att det kunde vara i en månad till men aja -.-

ska berätta lite om dagen idag ..
vaknade vid 1 , gick upp pch åt lite mat och sådära sen satte med lite vid datan :) kollade på karate kid , så jävla fucking bra ;o underbar film ! älskar den ! men senare vid kanske 5 så gick jag ner till centrum och träffade fanny , och sen gick vi hem till fanny där hon och hamdi va , sen snacakde vi lite , och senare kom frida oh anni , gjorde typ ingenting , lyssna musik och fixae lite saker till dansgruppen :) FÖRESTEN ALLA NI SOM LÄSER MIN BLOGG , VI HAR STARTAT EN DANSGUPP PÅ ONSDAGAR , OCH OM NI ÄR NYFIKNA PÅ ATT DANSA SÅ KOM GÄRNA OCH PROVDANSA ELLER NÅT :) SKULLE VARA SKIT KUL !
men senare så drog jag hem , duschade och så , ochnu sitter jag vid datan ska snart lägga mej för det är ju fitta skola i morron -.- men hare bra ! puss !







/ sophia dehlin

Kommentarer
Postat av: friidahultberg

ja är på , på onsdagar ! :)

2010-08-24 @ 08:00:14
URL: http://friidahultaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0