så himla patetisk !!

asså va fan är felet ? vad är felet med dej ? du är helt plötsligt en helt annan person , vad har hänt ? du beter dej som en 5åring , du ä dryg , du är feg , du är jobbig , du är töntig , asså du är helt egotrippad .. asså du ska bara höra dej själv , du är helt jävla patetisk , allting som jag har gjort för dej , hur mycket jag har ställt upp för dej , alla gånger då jag har varit glad med dej för du har varit som en ängel emot mej , men tänk alla som gångerna som du har sårat mej , de tär nog trippet så många gånger du har sårat mej som du har gjort mej glad , asså varje gång jag försöker vara glad och försöker att vara snäll , vad får jag tbx , jo jag får största drygheten emot mej , du är som en spindel i en burk , helt egotrippad som tror att du kommer komma ut snart .. men du komemr sitta kvar i den dära burken tills du har förstått att man inte gör såhära emot en tjej , tänk alla din kompisar när dom får reda på hur du har behandlat en tjej .. aa du din status kommer ligga nere på noll.. så du kanske borde ändra dej själv och börja tänka efter hur du är emot folk.. för en vacker dag kommer du orngra dej så jävla mycket , och då är det försent att komma tbx ..

fucking idiot är du ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0