medvärldensunderbarastehamdi !

förlåt för min dåliga uppdatering , har inte haft lust att skriva så mycket den hära veckan , men tänkte skriva lite om dagen idag allfal !

vaknade hos anni vid halv 2 , vi låg kvar lite och pratade , sen så tog jag på mej kläderna och så gick anni medmej en bit hem , när jag kom hem så satte jag på datan och la mej på spikmnattan ett tag :) dö sönt vare , men min rygg gör fortfarande ont :( senare tog jag någonting att äta och sådära, sen fixade jag mej lite fort och drog hem till hamdi , typ direkt när jag kom så gick vi till affären och handlade lite och sådära , sen gick vi till hamdi igen , nu sitter hon och äter och jag sitter vid hennes data och chattar lite med folket (Y) ska snart se film och sådära , och senare blir det stan tror jag ! skriver kanske senare eller i morron , puss !

hamdijama , jag älskar dej hjärtat !

/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0