hate that I love you

ibland vill jag bara att du ska säga att du älskar mej .. att du bara vill ha min närhet , men ingenting av dä kommer att gå i uppfyllelse , jag saknar dej otroligt mycket .. och det känns som att någonting i mitt liv fattas , är det du ? eller vad är det .. jag har ingen anning :/

kan börja med att säga att jag är skit trött -.- har sovit sådär i natt , har tänkt på så mycket skit och allting , det har v arit skit jobbigt :( men får se om jag kanske går oh lägger mej senare igen , hamdi ska ju komma till mej , så vi kanske ska se film eller någonting , senare så ska vti nog till utebion om det inte regnar , men just nu så sitter jag vid datan och inte gör någonting , datan börjar bli jävligt tråkigt xd haha , ska nog börjar göra någonting annat istället -.- , men kanske skriver om dagen senare eller någonting , vet inte :P






/ sophiadehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0