hatar dej så mycket att jag fortfarande älskar dej ..

förlåt för min dåliga uppdatering , men jag har varit hos pappa den hära veckan oh min dator där är så jävla seg , det tar typ en halv timmme för att komma in på in på internet -.- så jag har inte varit inne på internet på typ hela veckan xd men aja

agustifesten dock , i onsdags va jag i stan xd och i torsdags och igår ! :)
igår va det sjukt kul , åkte karuseller och gick runt lite haha , gjorde inte så jätte mycket egentligen , men träffade sjukt underbart folk , och discot va fan fett kul :) sakner och thing har hänt dom hära dagarna så hoppas inget dåligt händer mera , hoppas bara på bra saker ! men idag så vaknade jag hos angelica vid 12 , mamma kom oh hämtade mej så åkte vi hem , när jag kom hem så gjorde mamma mat , och jag satte på datan , satte på en film också , och nu har jag precis ätit och mamma har precis åkt på bröllop , ska väl snart gå in oh ducha och fixa mej lite , sen blire väl stan med dom bästa ! skriver kanske om dagen senare ikväll , puss !


/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0