första skoldagen .

första skoldagen idag då ! den va väl helt okej , gjorde typ ingenting , bara chillade , började klockan 10 och slutade kvart över 12 sjukt bra !

vaknade iallfal kvart över 7 , kunde inte sova så satte på tvn ett tag , senare åt jag frukost och sen började fixa mej lite smått :) vid 20 över 9 kom alice till mej , sen halv så gick vi till skolan , mötte ellinor , fanny och anni påvägen så vi gick med dom , när vi kom till skolan så va det först samling sen fick vi gå in i skolan , fick reda på hela veckans shcema och sådära , sen hade vi rast , gick runt lite och sådära , sen vid kvart över 12 gick jag och anni hem till mej oh kollade på karate kid , så jävla bra film ;o ae jag dör så bra den är :)
senare så åkte vi ner till stan , mötte hamdi och fanny där , sen så chillade vi lit ei stan och träffade hakija och amel m, senare kom frida och elvis också :) vi satte mest och pratade och hade sjukt kul haha !
men sen så tog vi bussen till ektorp , satt i vilbergen ett tag , sen sprang jag hem hahaha xd det va fotboll på tvn jue ;o men när jag kom hem hade jag it ens den kanalen -.- så satte mej vid datan istället haha :D
ska snart lägga mej i sängen och skolla på film , så alla kan ju messa !












/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0