bästis kom hem !

hejsan svejsan lingonskog , skoja haha xd -.-

hahahahaha , vaknade vid 12 , gick upp ph fixade mej lite och sen drog ner tills tan och träffade frida :) hon skulle kolla lite på stan och efter ett tag så åkte vi hem till mej igen :) jag fixade mejlite och så , sen mötte vi fanny i centrum , fanny åt på bowlingen så vi följde mä , och sen drog vi oh satte oss vid vilbergsskolan och tog massa med bilder som kommer senare i inlägget !
sen så träffade vi ibbe och gick emot ektorp och sen träffade tolga och sen gickv i till video oh då kom mirza dit :) sen efter ett tag så gick jag oh frida hem till mej oh åt , och sen träffade vi fanyn igen , och då gick vi till video igen och träffade tolga ibbe och mirza , och sen gick vi ner till konst och körde lite fotboll :) sen kom det massa mygg så vi pallade inte vara kvar där mera hehe :) så vi gick till video igen och köpte godis och sen satte vi oss vid skolan och typ snackade lite oh så , senare följde jagoch frida fanyn hem, och sen gick vi ner till stan , vi mötte isma och snacakde lite med honom , och sen gick vi hem igen , när jag kom hem så gjorde jag typ ingenting satte mig vid datan och sådära , sen satte jag på en film och sen somnade jag :)
men hare bra !

puss !















/ sophiadehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0