your name resound in my head !

tjenixen !

tack oh lov att det inte snöade idag ;o haha om det har snöat så hade jag fått panik xd hahaha

men aja , vakande klockan 12 , gick upp och satte mej vid datan , ovh sedan gjorde jag lite frukost , åt frukost med sara och hennes kille , sen tog jag på mej lina mjukisbyxor och gick ner till centrum och mötte frida , vi gick ner och solade i 18 minuter , dö sköönt , älskar att sola , och sen gick jag hem , tog en dusch på dirren och nu sitter jag vid datan och äter Toffifee ! :) haha , ska snart börja göra mej iordning och sen dra till frida.

ska sova hos frida idag iallfal , jag fanny , anni , alice , hamdi och fanny ska sova hos henne , det kommer bli dö kul!
vi ska äta lite mat och så tsm , sen ska vi väl til gårn ett tag , och sen mysa tsm hos frida !  smsa om ni vill träffa oss, bilder kommer nog i morgon !  ha det bra !

pusshej !


Kommentarer
Postat av: Linda

haha men jag var ju ute, tog bara det första bästa jag såg och ja höll i mobilen så det var den som fick lida haha :* <3<3<3

2010-04-06 @ 16:52:09
URL: http://lindaadehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0