sjukt bra dag !

ae fy fan vill bara börja med att skriva att jag är KÄR ! sjutk underbar dag idah , träffade en sjukt fin person , så jävla underbar , saknar honom redan !

men ska berätta om dagen , vaknade vid 8 , gick upp och gjorde mej iordning , sen gick till skolan , pallar inte berätta om skoldagen , den va fett konstigt -.- men aja , efter skolan drog jag och alice hem till mej , hämtade pengar och sen hem till alice och hämtade pengar och sen ner till stan , sen när vi hade varit i stan ett tag så drog vi hem till mej igen , jag fixade mej lite , sen drog jag och träffade hamo ett tag :) vi gjorde inte så mkt , stod och pratade och massa , sjukt fin är han ! sen skulle han dra , så då kom alice och emelie , och sen kom frida , och då tog vi spårvagnen till folketspark , och sen va där ett tag , träffade massor och så , sen efter ett tag drog vi ner till stan , satt på mc och luffade xd sen  tog vi bussen hem , och nu sitter jag vid datan , ska snart sova lite tror jag , är fett trött och har fett ont i mina ben och i ryggen ! men hare bra !

pusshej !

hamo ! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0