övernatting !

hejhejhejhejhej !!!

övernattning på gårn idag då :)
vaknade upp med alice klockan 2 , gjorde en god frukost och sedan satte oss vid datan ett tag , sen fixade oss lite , sen kom min pappa och hämtade min väska , och sen drog jag och alice till henne , fixade lite saker där och hon duschade , sen drog vi till stan , hon hämtade pengar och så , den köpte vi godis , och sen drog vi hem till mej , fixade lite hemma hos mej och sen kom frida , senare drog vi till gårn , hände typ ingenting där idag , inga va typ där , men sen klockan 12 så åt vi lite mat , hamburgare och pomme, gottgott vare ! sen så gjorde vi ty ingenting , va inne på daatn och sådära , men ska väl gå och göra någonting nu , skriver senare , ska ha cup om 4 timmar , så jag ska väl försöka sova lite iallfal xd men hare bra !

pusshej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0