matmatmat !

hej alla underbar !

vill bara säga att jag ska äta ihjäl mej idag -.- xd hahaha äta påskmat igen , ae jag tror fan inte att det tar slut på mat nån gång i livet , komme fan dö snart xd hahaha

men aja , vaknade vid halv 12 , låg kvar lite i sängen orkade knappt gå upp men kunde inte somna om xd hahaha men sen gick jag iallfal upp , gjorde frukost med mamma och sen dushade , sitter nu vid datan och inte gör så himla mycket , vid 3 ska jag till min mammas killes mamma och pappa och äta -.- haha , skulle igentligen dragit til konst idag för att koll apå robert när han spelar match , men blev inte så :( men aja får kolla nån annan dag :D ! men orkar inte skriva mera i bloggen , skriver nog senare tror jag , men hare bra !

pusshej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0