hejhoppduharenlitensnopp

tjenixen !
skoja haha , ae jag kan inte förstå varför det inte bara är skinande sol och skit varmt ute , vill inte ha vår , vill inte ha vinter , vil inte ha höst , VILL HA SOMMAR !

ae nu sk aja ginte klaga , ska berätta om hur dagen kkommer bli och har varit ,
vaknade vid kvart i 1 , gick upp och satte på dator , och sen tog jag någonting att äta , och sen kollade jag på tvn lite , inget specielt men sen så gick jag in i duschen och duschade , det gick snabbt och nu sitter jag vid datan , väntar på att fanny ska komma snart ,och sen ska jag börja fixa mej och sen blire att träffa hamdi och emelie också , får se vad vi hittar på , någonting hittar vi säkert på :) men hör av er om ni vill ses , harebra !

pusshej ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0