dålig uppdatering !

tjenaretjenaretjenare !

har inte skrivit så mycket i bloggen den hära veckan , men har inte orkat , har ju prao den hära och nästa vecka så man blir ju dö trött efter en hel dag nästan på maxi och polcka upp varor , min rygg är inte alls okej kan jag ju iallfal säga , man få ju dock dö ont när man börjer sej och bär tunga saker , men aja , ska inte klaga för mycket haha !

men idag iallfal så ringde klockan kvart över 6 , låg kvar ett tag i sängen till typ 20 i , sen fixade jag mej lite och sen tog jag bussen som gick 7 , kom till södertull ungefär vid kvart över , och då kom alice på bussen och så åkte vi till maxi , vi kom fram vid typ halv , så vi satte oss i maxi och väntade ett tag och sen gick in och bytte om , vädret i morse va ju iallfal klockrent , solen bara lysste ihjäl , dö skönt ! va inte lika kallt som det va igår iallfal , och det va skönt ! men iallfal jobbade till klockan halv 12 sen hade vi rast och åt lite mat , jag hade med mej burkskinka och potatis :) skit  gott vare , men jag åt nog för mycket så min mage va aldeles full ! xd men sen jobbade vi lite till , och sen slutade vi klockan 3 , och tog bussen direkt hem , och när jag kom hem så satte jag på datan och lite musik, och sen städade lite i mitt rum , rummet va fan dö stökigt , låg kläder överallt haha xd men nu äre iallfal städat och klart ! har precis packat min träningsväska och sitter nu vid datan och väntar tills klockan ska bli halv 6 , så jag kan åka och träna , ska bli dö skönt at få träna lite idag iallfal , men orkar inte skriva mera iallfal , men hare bra !

pusshej ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0