bollfuckingkalle !

ae fy fan jag skulle aldrig ställt mej och varit bollkalle -.- jag fick stå i skuggan hela matchen och det va så jävla fucking kallt xd ae bella hade iallfal tur att hon kunde byta sida så att hon fick stå i solen andra halvlek iallfal -.- så jälva kallt vare , men aja , klarade mej iallfal , kom hem senare iallfal men kall som inihelvete -.- satte mej vid datan på dirren och sen så gjorde jag mej iordning lite och sen togjag bussen till stan och träffade frida , anni , alice och fanny , och senare kom hamdi , vi gjorde typ ingenting , satt på mc och åkte spårvagn , hahah när vi hade åkt spårvagn ett tag så kom det kontrolanter på sårvagnen så vi va tvungna att gå av -.- men vi tog spårvagnen igen och sedan åkte ner till stan , eller vi åkte till rådhuset och sen gick vi uppåt , träffade fridas kompis lite och pratade med dom , och sen drog vi till bussen och åkte till vilbergen/ektorp , träffade virre , ibbe och loyi där , vi gjorde itne så mycket gick mest runt och så , va vid skolan typ hela tiden , men sen skulle alla hem , så virre och ibbe följde mej hem och sen va dom hos mej ett tag , och sen kom virres pappa och hätmade dom , men sen så satte jag mej vid datan , ska snart gå och lägga mej , är rätt så trött .
och bara för att dagen va bäst !
bara för att frida är min bästavän och jag älskar henne !
bara för att hamdi är bäst !
bara för att fanny är söööt !
bara för att alice är sjukt underbar !
bara för att anni är klockren !
bara för att robert är bästa bror !
bara för att hamo är min älskling !
BARA FÖR ATT JAG ÄLSKAR SALTÄNGEN !

pusshej !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0