april april din dumma sill !

hejhej !
vill börja med att säga gladpåsk till alla ! hoppas du själv får en bra påskdag :D

vaknade vid kvart i 11 med frida bredvid mej , haha hon berättade att jag hade skrattat i sömnen :| hahaha aa där hör ni som inte vet , att jag är inte tyst i sömnen heller , utan jag pratar och skrattar dygnet runt :D

men aja , va nyss hemma hos kusinerna och åt påskmat , dö gott , så är dö mätt just nu , kommer fan dö om jag äter någonting mera , men ska ju snart till moster och äta mat där också , haha så aa det är iallfal inte slut med mat än , men jag kommer säkert äta mera mat om några dagar xd haha -.- men just nu så sitter jag vid datan , gör ingenting ska platta håret snart lite , sen fixa lite , och senare ska vi dra til moster .

ska ut senare och träffa frida och några tror jag , får se vad vi hittar på , men messa om ni vill träffas .



pusshej !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0