äntligen helg !

yees äntligen helg ! har längtat efter helgen skit mycket , praon är fett jobbig -.-

men idag på praon så plockade jag och alice upp lite varor iallfal , och städade lite i hyllorna , så nu äre finfint :D
men aja , efter praon så tog vi bussen till skolan , men skolan va ju dock inte öppen när vi kom , men vi va utanfr skolan med virre och tolga ett tag , och sen så drog vi till vilbergen , alice tog bussen hem och jag gick hem och packade mina saker till mamma , och sen kom mamma och hämtade mej , och skjussa hem mej, och sen åkte hon på direkten , men jag gick iallfal upp och började fixa mej direkt , och sen satte mej vid datan ett tag , och sen gick jag till gårn , disco idag ju , ska iallfal jobba -.-
det va sådär att jobba idag , men jobbade ju iallfal med frida ! :D så det va iallfal positivt :) det kom rätt så många iallfal , men sen vid halv 12 så stängde det , va kvart typ tio minuter för att städa och sen gick jag hemåt , kom hem vid tolv , satte mej direkt vid datan , och nu gör jag ingentning , ska snart gå och lägga mej och sova , ska nog sätta på en film , men hare bra !

pusshej ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0