uch på dan ;(



hej !
dagen idag har inte varit så bra, iallfal inte i skolan, det började med att allting va bra och jag va glad och så för jag hade varit och hälsat på prolympia skolan, och sen verkade bra, men senare i skolan så vare inte alls bra :( jag berättade för en sjukt bra lärare att jag skulle sluta, och han typ gillar mig och så dära, han tycker att jag är en jätte bra person och så, så han blev jätte ledsen när jag berättade det, och sen satt jag han och några till och pratade om det, och då började jag gråta, jag grätt skit mkt, ucch fy fan va jobbigt det va ;( men senare blev det lite bättre, men efter skolan så följde jag med martina hem, vi gjorde lite pannkakor, haha, dom blev lite misslykade xd men gooda :P men sen så åkte vi till konfirmationen, detg va kul där, och sen åkte jag och martina hem till martina igen, och satte oss vid datan, och sen så drog jag mig hemmåt, och när jag kom hem så satte jag mig vid datan och åt, och sen vid tvn ett tag, och just nu gör jag ingenting, ska se idol lite,
hare bra ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0