skola igen !



hejhej !
vaknade vid kvart i 7, gick up och gjorde frukost sen satte mig vid tv, sen gjorde jag mig iordning lite snabbt, och sen drog jag till skolan. började skolan 20över 8 idag så typ 10 minuters sovmorron hahah :) men i skolan hade vi först mentor, sen SO, och sen två NO lektioner -.- NO lektionerna va jobbiga haha, fick typ massa skäll för jag pratade haha xd sen vare lunch, det va typ cikennuggets, ris och sås, skit gott vare så jag svullade ihjäl mig själv (: haha, sen slutade vi, men jag satt i cafeterian med fanny och becca ett tag, och sen tog jag cykeln hem :) när jag kom hem så gjorde jag lite engelska, och nu gör jag kladdkaka, får se hur den blir, den är snart klar, om typ 6 minuer, mmmh :D men senare vid 5 blire träning iallafal, löpp träning, det kommer bli fett jobbigt hihi (: och sen kommer jag väl tare lungt !
PUSSSSS !
P.S jag älskar fridahjelm !

Kommentarer
Postat av: Linnéa.

snygg blogg :) kolla gärna in min blogg & kommentera ! :D / linnea

2009-09-22 @ 19:02:52
URL: http://iloves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0