okk dag !



tjatja !
idag vare ju skolan igen, berättade för typ alla att jag skulle sluta, och att tyckte att det va tråkigt och vissa blev ledsna, tilomed lärare blev ledsna ;o men jag har faktist bestämt mig, men iallfal, skolan va sådär,  rätt okej, menjobbig, men efter skolan så cyklade jag hem, tog någonting att äta och sen satte mig vid datan, sen vare träning, jag ska inte vara med på träningen idag för jag har jätte ont i min fot, har fått en knäl där så tare lite lungt :) men jag och martina åkte till träningen, och tittade, men vi stod i mål typ nästa hea träningen haha, kulkul vare iallfal :D men sen så åkte jag hem, tog någon macka att äta och satte mig vid datan igen, och nu gör jag ingenting, ska snart sova, är skit trött, men hare bra !
KRAMM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0