Jobbigt läge !



Hej !
jag har inte skrivit så mkt i bloggen på sistone, det är för att jag har inte orkat göra det, för jag har varit sjukt oh massor, och sen jag har varit yr och inte orkat, men jag ska iallfal skriva lite om dagen idag.
Jag vaknade på morgonen, ja va jätte trött när jag vaknade oh kände mig lite yr, men jag gick up ph åt lite frukost och sen gick till skolan, första lektionen hade vi NO, och då började jag känna mig yr och fick jätte ont i hunudet, sen på raste så kännde jag mig jätte konstig, så jag gick till min mentor, och sa hur jag mådde, så jag ringde till pappa och sa att jag inte mådde bra, så jag fick gå hem, och när jag kom hem så la jag mig i soffan och försökte att somna, och jag somnade ett tag, och sen ringde mamma som sedan kom up till mig med tepen, så jag skulle se o mjag har feber, men det hade jag inte, så bra ! men sen somnade jag ett tag, och sen när jag vaknade så mådde jag mycket bättre så jag gick up och gjorde lite mat och en smotees, den blev jätte god (: sen så kom sara hem ifrån skolan, så jag pratade med henne lite, och sen gjorde jag kladdkaka, sen blev lite bränd åvanpå men sjukt god invändigt (: så bella kom till mig och vi åt lite av den, och sedan så drog vi till konfermationen. Där gjorde vi några samarbetsövningar, och sen fikade vi lite smått, sen så sjöng vi några sånger och så, och sen gick vi hem, och när jag kom hem så satte jag mig vid datan och inte gör så mkt just nu, är lite trött så kommer väl gå och lägga mig tidigt idag, men hare bra !
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0