grönalund med bästalindö !



shasha !
vaknade vid halv 7, låg kvar i sängen och lata mig lite, sen gick jag up och gjorde mig iordning lite, sen drog jag mamma, sara och johanna ner till bussen i vilbergencentrum, sen åkte vi till ifk, och hämtade up alla andra ifrån laget :) sen gick bussen till stockholm dåro :D i bussen hade vi sjukt kul, vi skrattade och massor, och sen efter 2 timmar va vi framme i stockholm, vi gick av bussen och betalade åkband till gröna lund och sen drog in där inne :D jag gick med bellaB, bella K, natalie, mimmie, jessica, patti, aurora, och bellas bror, vi gick först till radiobilarna för att värma up oss lite, haha vi körde ihjäl oss hahaah sjukt kul, sen iallfal gick vi till insane, den nya karusellen, och sen va så jävla sjukt kul asso, men i början hade jag skit ont i magen för jag visste inte om jag vågade åka den haha, men den va så jävla kul hihi (: sen åkta vi alla andra karuseller, eller jag åkte alla förutom tilt ;o sjutk läskig juue xd men sen ialfall så gick jag ohbella själva ett tag och hade sjukt kul, vi tog lite kort i lustigahuset, men dom bilderna kommer jag lägga in lite senare, hihi (: sen såg vi på sommarkrysset också, men sen klockan 10 så skulle vi samlas vid bussen, så jag mamma och bellas mamma gick ut till bussen för vi frös så mkt, och sen gick bussen hem (: och i bussen hahahahahahah jag och aurora skrattade ihjäl oss hahahahaha fy fan så jävla kul vi hade ahhahahahah (: bästa aurora där <3 men senkom vi hem vid 12, och när jag kom hem så sova jag direkt, och jag somnade direkt också (:
men jag vill tacka alla som va med på resan för att ni ger mig ett minne för livet,
jag älskar et lindöff ! ni är dom apsolut bästa ! <3

Kommentarer
Postat av: bella

bästa dagen fan !

minne för livet (: <3333333

2009-09-06 @ 20:34:13
URL: http://bellasplacee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0