bradag ! :D <3



shasha !
skolan idag, hände inte alls så mkt, men efte skolan gick jag hem, åt lite och sen satte mig vid datan, sen ringde telefonen så jag svarade, och då vare ifrån prolympia skolan, dom sa att jag hade fåt en plats att börja i den skolan, och dom frågade om jag va intreserad, men jag vart så chokad och va så stressad till träningen så jag sa att jag inte va intresserad, och sen drog jag till träningen.
när jag kom till träningen så berättade jag för dom som går i prolympia att sskolan hade ringt och jag sa nej, och då fick dom typ dampet på mig ;p så jag typ skrek på mig atty jag skulle sagt att jag ville börja hahaha, och när jag hade lagt på telefonen så fick jag ont i magen och viste att jag har gjort fel, och att jag verkligen ville börja, och då på träningen så sa jag att jag ograde mig och att det säkert va försent att säga det till skolan, men så ringde hulta på träningen, asså honva inte med hon satt bara och tittade, men hon ringde och sa att jag ograde mig och frågade om det fanns en chans att jag kunde komma in, och då sa hon läraren att mina föreldrar skulle ringa till henne i morron och prata med henne, så skulle det säkert kunna gå och fixa :) så jag blev skit glad :D men sen så va träningen slut så jag åkte hem och duschade och typ satte mig vid datan.
och nu ska jag sova, hare bra ! PUSSSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0