brabrabrabradag !



hejhej !
har inte skrivit någonting på bloggen typ den hära veckan, för att jag har inte orkat logga in på datan, för har kommit hem sent alla dagar nästa, men iallfal, igår va jag hos martina, för hon hade fest, det va kul där iallfal, god mat och rolig film, men innan festen så hade vi match, och vi vann med 7-0 emot eneby, bra jobbat alla ! men sen efter martinas fest så drog jag och alma hem till mig, vi satt vid datan ett tag, och sen gick vi oh la oss. men bra dag iallfal.
men dagen idag va att jag och alma vaknade, vi åt frukost och sen drog vi ner till stan, och senare kom bellis, vi gick en stund på stan och sen åkte alma hem, men vi fortsatte och gick ett tag till, emn sen gick vi och köpte godis, och sen tog bussen hem, vi satnnad hos min pappa för att hämta mina saker där, och sen tog vi min cykel till mamma, jag gick up med mina saker och bella hem till sej, jag städade lite sanbbt i mitt rum och sedan drog jag hem till bella, och just nu så gör vi ingenting, bella ska iväg senare, så det blir väl att slappa senare om jag inte hittar på något.
men en sak till måste jag iallfal berätta, vårat lag skulle typ lägga ner, och vi skulle flytta till en ny klubb, men nu äre inte så längre, för våra tränare ska inte gå över till den nya klubben, så dom stannar i lindö, såklart bäääästa ! tack för det hära säger jag bara, tack för att vi inte behöver byta lag, tacktacktack !
men pussen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0