You are the worlds greates !

hejhej
har inte skrivit i bloggen så hundra år känns det som, men jag vill få iordning på den, men jag orkar inte hahaha, så den får väl se ut som den gör, men iallfal idag vaknade jag 20 i 1, fick skynda mig lite på och fixa mig, sen mötte jag martina oh bella utanför, så vi drog till martina oh lämnade lite saker, sen drog vi till ifk, skulle ju gå in med laget, skulle ju få pris för serierna, men sen kollade vi på matchen, matchen va faktist bra idag, dom spelade fan bra, haha för första gången, men sen gick jag oh bella hem lite innan det slutade för vi frös fan ihjäl ;o och sen när vi kom hem satte vi oss vid datan, sen skulle bella hem, så jag drog ut oh träffade sandra ett tag, vi gick runt som egenvärld, haha nae, men vi träffade ermin oh victor, och snackade med dom lite, sen gick vi vidare, sen skulle jag hem så jag gick hem, haha sandra din lilla åsna ;) loveyou !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0