you are somthing I wathing for !

du är nog en av dom finaste i världen, du är något fint alla väntar på, du lysser up min dag då jag träffar dig, sen den dagen jag såg dig så viste jag att du va något specielt, jag tänkte bara på dej helat iden, du va den första jag tänkte på morgonen när jag vaknade, och jag slutade tänka på när jag skulle sova, coh du va den första jag började drömma om när jag sov, och den drömmen om dig va alltid lika underbar, jag önskar bara att det va i verklig het, för då skulle det va någonting som fyllde up min önskan. varje gång jag är ledsen oh jag ser dig le emot mig så blir ag helt varm i kroppen och känner hur mina läppar börjar le igen, och det känns helt underbart, att få känna att någon får en att le när man är ledsen, snart kommer du förstå hur mkt jag verkligen älskar dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0