shashasha !



dagen idag har varit brabra, först vaknade jag hos bella vid halv 11, man har ju ställt om klockan nu så klockan va ju tydligen halv 11, men jag oh bella gick upp oh åt frukost, det blev mackor, oh risifrutti :) gottgott, sen gjorde vi iordning oss, oh tog bussenner till stan, jag köpte en svart tjocktröja, skönskön varen ;o sen åkte vi iallfal hem, när vi kom hem så åt vi lite, och sen så gjorde vi inte så mkt mera, vi gick väl hem till mig senare, men först gick vi ner till centrum oh köpte hårfärg, förgade ju håret igår typ svartbrunt, men vi råkdae missa på några ställen så vi skulle göra om det lite, så vi köte hårfärg, oh sen gick hem till mig oh färgade, det blev brabra :) nöjd blev jag iallfal, men senare så gick vi in till min syrra oh snackade med henne lite, sen kom martina oh lite senare kom vendela, vi gjorde inte så mkt mera än att flumma sönder, marina hade ju lite damp då oh då .. xd hahaha, men sen gick vi ner till centrum oh köpte chips:D sen gick vi hem till mig igen och satte oss oh kollade på bring it on, oh åt chipsen, men sen så skulle bella dra hem, oh sen vendela, så då drog jag oh martina hem ill martina oh hämtade kläder till henne, och sen gick hem till mig igen, och nu sitter vi i saras rum oh typ nördar datan, :) ska väl sova snart tror jag väl, men hare bra
puss... !


Kommentarer
Postat av: bella

headern blev dö fin gumman , och tack för två klockrena dagar :D <333

2009-10-26 @ 12:46:00
URL: http://bellasplacee.blogg.se/
Postat av: Martina

haha, jag läste 'och så hade ju marijana lite damp då och då också ....' heheheheh 8-) lite fel blev det ju ifrån oss båda eftersom att jag heter marTina och inte marina ;) haha gullunge!

jag älskar dig! <3<3<3

2009-10-26 @ 17:25:34
URL: http://yourloveismagical.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0