några bra dagar !

shasha !
har inte skrivit i bloggen så mkt, men jag har haft mycket att göra dom hära dagarna, har inte hunnit att skrivit på den, och inte orkat, har varit så mkt i skolan och shit, men nu ska jag skriva lite om hur dagen igår va,
först vare ju skola, slutade efter lunch men va tvungen att vänta på heidi för ho hade spanska, så jag och marre satt och flummade lite, och sen drog jag och heidi till ektorpskolan, skulle träffa frida ett tag bara, träffade kim, harry och henka också, henka lånade min cykel till stan för att köpa en percing, sen kom han tbx med den, och då drog jag och ehdi hem till min pappa, vi tog någonting att äta, och sen packade jag, och sen drog vi till min mamma, vi va hemma en liten stund och sen drog vi ner till stan för att träffa ragge, alex, edwin och några, kul hade vi iallfal, sen drog vi till ektorp ett tag, men se skulle alla dom dra så jag och heidi gick till gårn med alex och edwin, sjukt jävla kul vare där, men jag och heidi gick hem vid 7 för att äta, men sen kom vi tbx, och då vare så jävla kul, tack alla som va där ! men sen så drog typ alla ut, vi gick till video oh köpte lite godis, och sen kom ragge och någon mera till oss, men sen så gick vi ner till stan och kollade lite där, och sen så drog jag och heidi hem, vi satt vid datan ett tag, och sen gick vi oh la oss, jag somnade typ direkt, men tack alla för en bra dag !
pusssen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0