my life is getting dark !

Jag förstår inte riktigt vad som har hänt, vad som hände med allting, vart allting tog vägen, allting bara försvann, hela världen va helt plötsligt emot mig, alla tyckte jag va dryg när jag öppnade mig käft, asså jag vet inte varför jag är dryg, det bara kommer för att skydda mig själv, vad skulle jag göra om jag inte va dryg, utan bara stod där som ett frågeteckan oh lät alla säga saker till mig, jo då skulle jag inte va någonting, då skulle jag va den dära personen som bara stod när i ett hörn själv oh inte vågade säga vad jag själv tyckte, och jag är en sådan person som säger vad jag tycker, säger precis vad jag menar oh vill, är inte som alla andra som ska göra som alla hela tiden, härma andra och shit, för dä vinner man ingenting på.   
Och just nu är jag fan trött på alla som håller på oh säger till mig att jag är dryg, det kanske endo vore bättre på andra sidan, där ingen kunde höra min dryga svar, min dryga kommentarer hela tiden, utan bara hörde dig själv säga saker till någon som du sårar just då, oh just då när du sårar den personen så har du förlorat en vän, och vänner är inte bra att förlora kan ja säga, och du spelar ett spel om vänskap som jag inte vill vara med i längre.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0