i miss the ball !



hejhej !
vaknade idag vid halv 7, gick up och åt frukost, och sen gjorde mig iordning, sen gick jag ner till bussen och möte bella, och sen åkte vi, bytte buss vid södertull och tog 113 till skolan, hade ju velat haft prao en vecka till, det hade inte varit fel, men endo skönt att komma tbx till skolan endo och träffa alla underbara.. oh första lektionen hade vi no/matte, det gick rätt så bra, hade en lång genomgång på NO:
n, vi hade bågra raster mellan också, men sen åt vi lunch, det va någon eklig mat haha, typ olika maträtter haha, men sen hade vi lite rast, och sen hade vi SO/ svenska, det va väl okej, gjorde inte så jätte mkt på just dä, men det gick bra, sen slutade vi, gick med leo till stan, eller vi stanade vid kunskapsskolan ett tag och snackade med leos kompisar, sen gick vi till södertull, och jag tog bussen hem, när jag kom hem så hade mamma gjort mat, hon gjorde kött, sås och ris, gottgott vare :) och nu sitter jag vid datan, gör inte ett piss, ska träna klockan 6 så väntar tills dä,  hade velat gå till gårn idag, men saknar fotbollen otroligt mkt, har inte tränat på 2 veckor, så det kanske är bäst att börja träna igen, har ju haft ont överalt typ, har ont hela tiden, skadar mig hela tiden, det är sjukt jävla jobbigt kan jag ju säga, så vet inte hur jag ska göra med fotbollen längre, för jag orkar inte med att skada mig hela tiden, men får väl tänka på det...
hare bra .
PUSSEN !


Kommentarer
Postat av: mimmie

sluta inte älskoo :( <33

2009-10-21 @ 16:48:57
URL: http://mbberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0