söndag 20:37

hejhej
dagen idag har varit rätt så bra, har tagit det lungt och så, vaknade vid halv 12, och sen gjorde jag mig iordning lite, och sen gjorde jag mat till mej om mamma, sen kom fanny till mig :) efter ett tag så träffade vi amanda oh så gick vi till borgen för att se när frida dansar, och det va rätt så kul där :) frida va så sjukt jävla bra på att dansa asså ;o bästafrida.
men sen så drog jag hem, satte mej lite vid tv, och sen satte jag mej vid datan, tare lungt oh så, har varit en rätt så livfull helg, men endå sjukt bra helg, förutom igår på kvällen, då vart det lite tårar som föll men det är skit samma nu, men hare bra alla !
puss !

Kommentarer
Postat av: Anonym

tårar?

2009-11-30 @ 15:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0